بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عذرخواهي مترجم سرمربي‌تراکتور از رسانه‌ها

سجاد وروايي، مترجم سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي درباره مسائل پيش آمده در کنفرانس قبل و بعد از بازي با تيم صباي قم گفت: توني اوليويرا از سوال يکي از خبرنگاران درباره بازي ضعيف احسان حاج صفي مقابل ذوب آهن ناراحت و عصباني شده بود.
وي ادامه داد:‌ در کنفرانس بعد از بازي نيز يکي از خبرنگاران به من گفت که مطالبي که آقاي توني اوليويرا مي‌گويد را به طور صحيح ترجمه نمي کني و به همين دليل من از اين موضوع ناراحت شدم. من همان گونه که از شرف و ناموسم دفاع مي کنم، سعي مي‌کنم صحبت‌هاي توني را صادقانه و بدون هيچگونه تغييري ترجمه کنم. ضمن اينکه کارشناسان هم مي‌توانند درباره ترجمه‌هاي من اظهار نظر کنند.
وروايي در پايان گفت: از درگيري که در کنفرانس قبل و بعد از بازي داشتم ناراحت هستم و از اصحاب رسانه عذرخواهي مي کنم و اميدوارم در آينده رابطه خوبي با هم داشته باشيم.

تراکتورها در اتفاقات و حواشی فوتبال در چند سال اخیر همیشه اول بوده اند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1391برچسب:رسانه ها,حواشی فوتبال,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com